Meest gestelde vragen
Producten en prijzen
Product prijzen en BTW
Alle genoemde prijzen op onze website worden zowel inclusief als exclusief BTW vermeld. Het BTW-percentage kan variëren van 0% voor uitvaartdiensten, 9% voor alle food artikelen en non-alcoholisch dranken tot 21% voor alle non-food artikelen en alcoholische dranken.
Worden de prijzen vastgezet als ik een offerte aanvraag?
De op deze website genoemde producten en diensten kunnen onderhevig zijn aan prijswijzigingen. Door het aanvragen van een offerte wordt automatisch het prijspeil vastgezet voor jouw partij. Tussentijdse prijswijzigingen zijn dan ook niet voor jouw van toepassing! Nadat wij de offerte aanvraag hebben ontvangen controleren wij deze op juistheid en volledigheid. Je krijgt dan ook vanuit ons altijd een bevestiging dat de aanvraag akkoord is.
Prijzen decoratie & aankleding
Prijzen van decoratie een aankleding die vermeldt staan op onze website betreffen altijd huurprijzen.
Prijzen entertainment
Prijzen in de rubriek entertainment betreffen altijd huurprijzen.
Prijzen personeel
Prijzen voor personele begeleiding zijn altijd prijzen per uur, per persoon. Personele uren worden altijd op nacalculatie gefactureerd.
Waarom worden bij sommige producten bezorg-/leveringskosten berekend?
Wij bieden graag een zo breed mogelijk assortiment aan om jouw opdracht zo compleet mogelijk te maken. Sommige producten of diensten huren wij extern in bij onze partnerleveranciers die in sommige gevallen bezorgkosten in rekening brengen. In dat geval rekenen wij de bezorgkosten 1 op 1 door in de offerte. Als bezorgkosten van toepassing zijn dan is dit direct zichtbaar in de productomschrijving op onze website en zodra je het product toevoegt aan de offerte. Bij het afronden van de offerte blijft alleen het totaalbedrag aan bezorgkosten van de diverse leveranciers zichtbaar. Als je dus meerdere producten in de offerte hebt toegevoegd waarbij bezorgkosten gerekend worden dan zie je in de afgeronde offerte alleen nog de optelling van de bezorgkosten. Als je daar vragen over hebt kun je natuurlijk altijd even bellen of mailen.
Maakt ExcellenZ Catering & Events gebruik van samenwerkingpartners?
ExcellenZ heeft een grote eigen voorraad aan materialen en maakt tevens gebruik van een aantal trouwe leveranciers. Het inzetten van materialen en producten uit onze eigen voorraad is nooit duurder dan het inhuren van dezelfde materialen en producten bij een externe leverancier. Doordat wij een grote eigen voorraad aanhouden kunnen wij een optimale prijs-kwaliteit verhouding waarborgen. Laat je ons de materialen of producten inhuren die wij zelf niet in voorraad houden dan ben je eveneens nooit duurder uit dan dat je deze zelf in zou huren bij onze leverancier. Laat je dus vooral ontzorgen!
Bevestiging en betaling(en)
Ik wil een offerte graag bevestigen, hoe kan dit?
Uiteraard vinden wij het super leuk als je voor ons kiest. Een offerte bevestigen kan op twee manieren.
- Stuur een mail met de door u goedgekeurde offerte als bijlage naar: info@excellenz-group.nl
Vermeld in de mail de volgende tekst:
– Wij gaan akkoord met de offerte zoals deze in de bijlage is terug te vinden.
– Vermeld de NAW gegevens in de mail.ÓF - Onderteken de offerte zoals je deze van ons hebt ontvangen en scan deze in en mail deze naar: info@excellenz-group.nl
In beide gevallen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging! Met deze ontvangstbevestiging bevestigen wij dat we alles volgens wens hebben ingeboekt en gereserveerd. Vanaf dit moment is de reservering definitief!
Moet ik na bevestiging direct (aan)betalen?
Aanbetalen is bij ExcellenZ gebruikelijk, echter niet in alle gevallen noodzakelijk.
Waarom werken wij met een aanbetaling?
Van ons mag je een hoge kwaliteit en service verwachten, wij willen daarentegen uiteraard borgen dat wij na het leveren van onze diensten en/of producten met lege handen blijven staan.
Per aangevraagde partij wordt er dus een inschatting gemaakt van de credit waardigheid, in sommige gevallen met behulp van een extern aangevraagde credit waardigheidscheck.
Wat gebeurd er met een aanbetaling?
In veel gevallen bevat de aangevraagde offerte onderdelen die wij in samenwerking met onze partners inzetten. In veel gevallen dienen wij de gereserveerde producten vooraf te betalen. Zonder aanbetaling schieten wij dit voor, echter dit kan niet altijd!
Wanneer is aanbetaling niet noodzakelijk?
Indien je in het verleden eerder bij ons een partij hebt gehouden en er géén betalingsproblemen zijn geweest en er géén producten of diensten door je zijn geselecteerd die van onze samenwerkingspartners worden ingekocht!
Ik heb een factuur ontvangen, wat is de uiterlijke betaaltermijn?
De uiterlijke betaaltermijn op een door ons verzonden factuur is 14 dagen.
ExcellenZ Group
Ik zie hier en daar de naam "ExcellenZ Group" voorbij komen, wat is dit?
ExcellenZ Group is de verzamelnaam van ons bedrijf. Wij verzorgen namelijk verschillende soorten partijen onder 3 verschillende labels namelijk:
LimianZ Party- & Event center onze eigen locatie geschikt voor partijen tot 600 personen.
ExcellenZ Catering & Events voor catering op locatie, zowel zakelijk als particulier
TOF Dineren een uniek pop-up restaurantconcept met een rollend tafelblad!
Dus ja, ook in je eigen tuin, garage, loods of andere locatie kunnen wij jouw event van A tot Z verzorgen!
Waar vind ik de zakelijke N.A.W. gegevens van LimianZ (ExcellenZ Group)?
ExcellenZ Group B.V.
evt: Locatie LimianZ
Kaldenkerkerweg 182-B
5915 AH Venlo
Telefoon
077 352 3406 / 06 286 437 26
KvK: 120.55.982
BTW nummer: NL8142.92.409.B.01
IBAN: NL09 RABO 0103 946 063
Overige vragen
Ik wil graag producten of diensten leveren aan ExcellenZ, kan dat?
Wij zijn trouw aan onze huidige leveranciers maar we zijn altijd geïnteresseerd in producten of diensten die ons verder kunnen helpen om de kwaliteit en of beleving nog verder te optimaliseren. Voldoet je product of dienst aan deze omschrijving stuur dan een mail met de betreffende product informatie aangevuld met de contactinformatie naar: info@excellenz-group.nl.
Indien het voor ons interessant is nemen wij contact met jullie op! Blijft een reactie uit na het sturen van een mail? Dan zijn wij reeds voorzien of is er geen interesse in de aangeboden producten of diensten.
Ik heb een sponsor verzoek, hoe gaat ExcellenZ hiermee om?
Wij hebben een visie gevormd op het gebied van sponsoren die wij graag delen, in beide gevallen dienen aanvragen per mail ingediend te worden.
Facilitaire sponsoring:
Sponsoren zien wij als een manier van samenwerken. Wij leveren kennis, diensten of producten onder aantrekkelijke condities (met een korting of voor niets) en in ruil daarvoor gaan wij een sponsorovereenkomst aan. In zo’n geval spreken wij over facilitaire sponsoring.
Voldoet de aanvraag aan de bovengenoemde criteria, stuur dan een mail naar: info@excellenz-group.nl.
Geldelijke sponsoring:
Voor maatschappelijke doelen hebben wij een jaarlijks vastgesteld budget beschikbaar, in oktober voorafgaand aan een nieuw boekjaar worden deze toegekend aan maatschappelijke doelen waar wij ons graag mee identificeren. Een aanvraag kan dan ook alleen in de maand september ingediend worden, aanvragen op andere momenten in een boekjaar worden niet in behandeling genomen.
Voldoet de aanvraag aan de bovengenoemde criteria, stuur dan een mail naar: info@excellenz-group.nl.
Verbeterpunten
Aanvragen van een offerte
Hoe vraag ik makkelijk en snel een offerte aan?
Je kunt op de website van ExcellenZ onder het kopje “contact” een contactformulier invullen voor een offerteaanvraag. Wij zullen binnen 5 werkdagen hierop reageren. Je mag natuurlijk ook altijd bellen!
Ik wil een offerte graag bevestigen, hoe kan dit?
Uiteraard vinden wij het super leuk als je voor ons kiest. Een offerte bevestigen kan op twee manieren.
- Stuur een mail met de door u goedgekeurde offerte als bijlage naar: info@excellenz-group.nl
Vermeld in de mail de volgende tekst:
– Wij gaan akkoord met de offerte zoals deze in de bijlage is terug te vinden.
– Vermeld de NAW gegevens in de mail.ÓF - Onderteken de offerte zoals je deze van ons hebt ontvangen en scan deze in en mail deze naar: info@excellenz-group.nl
In beide gevallen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging! Met deze ontvangstbevestiging bevestigen wij dat we alles volgens wens hebben ingeboekt en gereserveerd. Vanaf dit moment is de reservering definitief!
Wordt mijn offerteaanvraag nog gecontroleerd?
Ja, elke offerteaanvraag wordt gecontroleerd op juistheid en volledigheid. Indien er producten of diensten bijvoorbeeld niet leverbaar zijn dan zal de opdrachtgever op de hoogte gesteld worden en zal er een passende oplossing/alternatief geboden worden.
Wat is de geldigheidsduur van een offerte aanvraag?
De geldigheidsduur van de offerte is 14 dagen nadat de offerte door LimianZ is bevestigd. Indien de offerte ook DJ’s, bands animatie of andere externe in te huren opties bevat dan is de geldigheidsduur 7 dagen.
Onze keuken
Heeft ExcellenZ een eigen keuken?
Ja, ExcellenZ heeft een eigen keuken waar wij met dagverse producten al onze gerechten bereiden.
Hoeveel dagen voorafgaand aan mijn reservering moet ik het aantal gasten doorgeven?
5 dagen voorafgaand aan jouw reservering dien je het aantal definitieve gasten door te geven. Uitsluitend in het geval van uitvaartdiensten en koffietafels is dit 2 dagen voorafgaand aan de reservering.
Kan er rekening worden gehouden met dieetwensen / allergieën?
Ja hoor, geen enkel probleem! Indien je uiterlijk 5 dagen voorafgaand aan de reservering je dieetwensen en/of allergieën aan ons doorgeeft kunnen wij een passend alternatief voor jou en/of je gasten bereiden. Zorg er wel voor dat jij of je gasten zo specifiek mogelijk aangeven wat ze wel of niet mogen eten. Enkel dan kunnen we deze gasten een optimaal alternatief bieden.
Let op: indien niet meer dan 10% bestaat uit dieetwensen / allergieën dan kunnen wij zonder extra kosten aangepaste gerechten bereiden. Heeft meer dan 10% van de gasten een dieetwens / allergie waar rekening gehouden moet worden in de gerechten dan zal een meerprijs van toepassing zijn. Hoeveel dat is wordt voorafgaand aan de reservering met jullie besproken.
Algemene voorwaarden en privacy policy
Maakt ExcellenZ gebruik van algemene voorwaarden?
Ja, bij ExcellenZ ijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (afgekort UVH) van toepassing.
Iedereen die van onze diensten gebruikt maakt gaat automatisch akkoord met deze voorwaarden. De voorwaarden zijn bedoeld om zowel jouw als opdrachtgever als ons als opdrachtnemer te beschermen.
Wie heeft de Uniforme Voorwaarden Horeca opgesteld?
Wij hebben deze voorwaarden dan ook van deze branche vereniging overgenomen en zijn hiermee verzekerd dat de genoemde voorwaarden en volledige inhoud juridisch zijn getoetst op juistheid.