Kunnen wij je helpen? Bel ons gerust!

Meest gestelde vragen

Producten en prijzen

Product prijzen en BTW

Alle genoemde prijzen op onze website worden zowel inclusief als exclusief BTW vermeld. Het BTW-percentage kan variëren van 0% voor uitvaartdiensten, 9% voor alle food artikelen en non-alcoholisch dranken tot 21% voor alle non-food artikelen en alcoholische dranken.

Worden de prijzen vastgezet als ik een offerte aanvraag?

 De op deze website genoemde producten en diensten kunnen onderhevig zijn aan prijswijzigingen. Door het aanvragen van een offerte wordt automatisch het prijspeil vastgezet voor jouw partij. Tussentijdse prijswijzigingen zijn dan ook niet voor jouw van toepassing! Nadat wij de offerte aanvraag hebben ontvangen controleren wij deze op juistheid en volledigheid. Je krijgt dan ook vanuit ons altijd een bevestiging dat de aanvraag akkoord is.

Prijzen decoratie & aankleding

Prijzen van decoratie een aankleding die vermeldt staan op onze website betreffen altijd huurprijzen.

Prijzen entertainment

Prijzen in de rubriek entertainment betreffen altijd huurprijzen.

Prijzen personeel

Prijzen voor personele begeleiding zijn altijd prijzen per uur, per persoon. Personele uren worden altijd op nacalculatie gefactureerd.

Waarom worden bij sommige producten bezorg-/leveringskosten berekend?

Wij bieden graag een zo breed mogelijk assortiment aan om jouw opdracht zo compleet mogelijk te maken. Sommige producten of diensten huren wij extern in bij onze partnerleveranciers die in sommige gevallen bezorgkosten in rekening brengen. In dat geval rekenen wij de bezorgkosten 1 op 1 door in de offerte. Als bezorgkosten van toepassing zijn dan is dit direct zichtbaar in de productomschrijving op onze website en zodra je het product toevoegt aan de offerte. Bij het afronden van de offerte blijft alleen het totaalbedrag aan bezorgkosten van de diverse leveranciers zichtbaar. Als je dus meerdere producten in de offerte hebt toegevoegd waarbij bezorgkosten gerekend worden dan zie je in de afgeronde offerte alleen nog de optelling van de bezorgkosten. Als je daar vragen over hebt kun je natuurlijk altijd even bellen of mailen.

Maakt ExcellenZ Catering & Events gebruik van samenwerkingpartners?

ExcellenZ heeft een grote eigen voorraad aan materialen en maakt tevens gebruik van een aantal trouwe leveranciers. Het inzetten van materialen en producten uit onze eigen voorraad is nooit duurder dan het inhuren van dezelfde materialen en producten bij een externe leverancier. Doordat wij een grote eigen voorraad aanhouden kunnen wij een optimale prijs-kwaliteit verhouding waarborgen. Laat je ons de materialen of producten inhuren die wij zelf niet in voorraad houden dan ben je eveneens nooit duurder uit dan dat je deze zelf in zou huren bij onze leverancier. Laat je dus vooral ontzorgen!

Bevestiging en betaling(en)

Ik wil een offerte graag bevestigen, hoe kan dit?

Uiteraard vinden wij het super leuk als je voor ons kiest. Een offerte bevestigen kan op twee manieren.

  1. Stuur een mail met de door u goedgekeurde offerte als bijlage naar: info@excellenz-group.nl
    Vermeld in de mail de volgende tekst:
    – Wij gaan akkoord met de offerte zoals deze in de bijlage is terug te vinden.
    – Vermeld de NAW gegevens in de mail.ÓF
  2. Onderteken de offerte zoals je deze van ons hebt ontvangen en scan deze in en mail deze naar: info@excellenz-group.nl

In beide gevallen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging! Met deze ontvangstbevestiging bevestigen wij dat we alles volgens wens hebben ingeboekt en gereserveerd. Vanaf dit moment is de reservering definitief!

Moet ik na bevestiging direct (aan)betalen?

Aanbetalen is bij ExcellenZ gebruikelijk, echter niet in alle gevallen noodzakelijk.

Waarom werken wij met een aanbetaling?
Van ons mag je een hoge kwaliteit en service verwachten, wij willen daarentegen uiteraard borgen dat wij na het leveren van onze diensten en/of producten met lege handen blijven staan.
Per aangevraagde partij wordt er dus een inschatting gemaakt van de credit waardigheid, in sommige gevallen met behulp van een extern aangevraagde credit waardigheidscheck.

Wat gebeurd er met een aanbetaling?
In veel gevallen bevat de aangevraagde offerte onderdelen die wij in samenwerking met onze partners inzetten. In veel gevallen dienen wij de gereserveerde producten vooraf te betalen. Zonder aanbetaling schieten wij dit voor, echter dit kan niet altijd!

Wanneer is aanbetaling niet noodzakelijk?
Indien je in het verleden eerder bij ons een partij hebt gehouden en er géén betalingsproblemen zijn geweest en er géén producten of diensten door je zijn geselecteerd die van onze samenwerkingspartners worden ingekocht!

Ik heb een factuur ontvangen, wat is de uiterlijke betaaltermijn?

De uiterlijke betaaltermijn op een door ons verzonden factuur is 14 dagen.

ExcellenZ Group

Ik zie hier en daar de naam "ExcellenZ Group" voorbij komen, wat is dit?

ExcellenZ Group is de verzamelnaam van ons bedrijf. Wij verzorgen namelijk verschillende soorten partijen onder 3 verschillende labels namelijk:

LimianZ Party- & Event center onze eigen locatie geschikt voor partijen tot 600 personen.

ExcellenZ Catering & Events voor catering op locatie, zowel zakelijk als particulier

TOF Dineren een uniek pop-up restaurantconcept met een rollend tafelblad!

Dus ja, ook in je eigen tuin, garage, loods of andere locatie kunnen wij jouw event van A tot Z verzorgen!

Waar vind ik de zakelijke N.A.W. gegevens van LimianZ (ExcellenZ Group)?
Onze zakelijk gegevens zoals: KvK nummer, BTW nummer en IBAN zijn rechtsbovenin de informatiebalk onder het kopje ‘Contact’ alsook hieronder te vinden:

ExcellenZ Group B.V.
evt: Locatie LimianZ
Kaldenkerkerweg 182-B
5915 AH Venlo

 
Telefoon
077 352 3406 / 06 286 437 26
KvK: 120.55.982

BTW nummer: NL8142.92.409.B.01
IBAN: NL09 RABO 0103 946 063

Overige vragen

Ik wil graag producten of diensten leveren aan ExcellenZ, kan dat?
Wij worden vrijwel dagelijks benaderd door bedrijven met verzoeken om producten en/of diensten bij ons te leveren. Wij hebben echter de keuze gemaakt om uitsluitend aanbiedingen per mail te beoordelen en te behandelen, aangezien we graag onze beschikbare tijd aan onze opdrachtgevers willen besteden.

Wij zijn trouw aan onze huidige leveranciers maar we zijn altijd geïnteresseerd in producten of diensten die ons verder kunnen helpen om de kwaliteit en of beleving nog verder te optimaliseren. Voldoet je product of dienst aan deze omschrijving stuur dan een mail met de betreffende product informatie aangevuld met de contactinformatie naar: info@excellenz-group.nl.

Indien het voor ons interessant is nemen wij contact met jullie op! Blijft een reactie uit na het sturen van een mail? Dan zijn wij reeds voorzien of is er geen interesse in de aangeboden producten of diensten.

Ik heb een sponsor verzoek, hoe gaat ExcellenZ hiermee om?
Sponsorverzoeken krijgen wij vrijwel wekelijks binnen. Helaas kunnen wij niet alle aanvragen positief beantwoorden, hoe graag we dit in veel gevallen ook zouden willen.

Wij hebben een visie gevormd op het gebied van sponsoren die wij graag delen, in beide gevallen dienen aanvragen per mail ingediend te worden.

Facilitaire sponsoring:
Sponsoren zien wij als een manier van samenwerken. Wij leveren kennis, diensten of producten onder aantrekkelijke condities (met een korting of voor niets) en in ruil daarvoor gaan wij een sponsorovereenkomst aan. In zo’n geval spreken wij over facilitaire sponsoring.

Voldoet de aanvraag aan de bovengenoemde criteria, stuur dan een mail naar: info@excellenz-group.nl.

Geldelijke sponsoring:
Voor maatschappelijke doelen hebben wij een jaarlijks vastgesteld budget beschikbaar, in oktober voorafgaand aan een nieuw boekjaar worden deze toegekend aan maatschappelijke doelen waar wij ons graag mee identificeren. Een aanvraag kan dan ook alleen in de maand september ingediend worden, aanvragen op andere momenten in een boekjaar worden niet in behandeling genomen.

Voldoet de aanvraag aan de bovengenoemde criteria, stuur dan een mail naar: info@excellenz-group.nl.

Verbeterpunten
Ben je ergens ontevreden over of heb je een verbeterpunt laat het ons dan altijd weten zodat wij ons kunnen blijven verbeteren. We zoeken samen met jou altijd naar een oplossing.

Aanvragen van een offerte

Hoe vraag ik makkelijk en snel een offerte aan?

Je kunt op de website van ExcellenZ onder het kopje “contact” een contactformulier invullen voor een offerteaanvraag. Wij zullen binnen 5 werkdagen hierop reageren. Je mag natuurlijk ook altijd bellen!

Ik wil een offerte graag bevestigen, hoe kan dit?

Uiteraard vinden wij het super leuk als je voor ons kiest. Een offerte bevestigen kan op twee manieren.

  1. Stuur een mail met de door u goedgekeurde offerte als bijlage naar: info@excellenz-group.nl
    Vermeld in de mail de volgende tekst:
    – Wij gaan akkoord met de offerte zoals deze in de bijlage is terug te vinden.
    – Vermeld de NAW gegevens in de mail.ÓF
  2. Onderteken de offerte zoals je deze van ons hebt ontvangen en scan deze in en mail deze naar: info@excellenz-group.nl

In beide gevallen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging! Met deze ontvangstbevestiging bevestigen wij dat we alles volgens wens hebben ingeboekt en gereserveerd. Vanaf dit moment is de reservering definitief!

Wordt mijn offerteaanvraag nog gecontroleerd?

Ja, elke offerteaanvraag wordt gecontroleerd op juistheid en volledigheid. Indien er producten of diensten bijvoorbeeld niet leverbaar zijn dan zal de opdrachtgever op de hoogte gesteld worden en zal er een passende oplossing/alternatief geboden worden.

Wat is de geldigheidsduur van een offerte aanvraag?

De geldigheidsduur van de offerte is 14 dagen nadat de offerte door LimianZ is bevestigd. Indien de offerte ook DJ’s, bands animatie of andere externe in te huren opties bevat dan is de geldigheidsduur 7 dagen.

Onze keuken

Heeft ExcellenZ een eigen keuken?

Ja, ExcellenZ heeft een eigen keuken waar wij met dagverse producten al onze gerechten bereiden.

Hoeveel dagen voorafgaand aan mijn reservering moet ik het aantal gasten doorgeven?

5 dagen voorafgaand aan jouw reservering dien je het aantal definitieve gasten door te geven. Uitsluitend in het geval van uitvaartdiensten en koffietafels is dit 2 dagen voorafgaand aan de reservering.

Kan er rekening worden gehouden met dieetwensen / allergieën?

Ja hoor, geen enkel probleem! Indien je uiterlijk 5 dagen voorafgaand aan de reservering je dieetwensen en/of allergieën aan ons doorgeeft kunnen wij een passend alternatief voor jou en/of je gasten bereiden. Zorg er wel voor dat jij of je gasten zo specifiek mogelijk aangeven wat ze wel of niet mogen eten. Enkel dan kunnen we deze gasten een optimaal alternatief bieden.

Let op: indien niet meer dan 10% bestaat uit dieetwensen / allergieën dan kunnen wij zonder extra kosten aangepaste gerechten bereiden. Heeft meer dan 10% van de gasten een dieetwens / allergie waar rekening gehouden moet worden in de gerechten dan zal een meerprijs van toepassing zijn. Hoeveel dat is wordt voorafgaand aan de reservering met jullie besproken.

Algemene voorwaarden en privacy policy

Maakt ExcellenZ gebruik van algemene voorwaarden?

Ja, bij ExcellenZ ijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (afgekort UVH) van toepassing.

Iedereen die van onze diensten gebruikt maakt gaat automatisch akkoord met deze voorwaarden. De voorwaarden zijn bedoeld om zowel jouw als opdrachtgever als ons als opdrachtnemer te beschermen.

Wie heeft de Uniforme Voorwaarden Horeca opgesteld?
De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn door Koninklijke Horeca Nederland opgesteld en gedeponeerd.

Wij hebben deze voorwaarden dan ook van deze branche vereniging overgenomen en zijn hiermee verzekerd dat de genoemde voorwaarden en volledige inhoud juridisch zijn getoetst op juistheid.

Waar zijn de Algemene Voorwaarden terug te vinden?
De Algemene Voorwaarden Horeca (UVH) staan vermeld op onze website en zijn altijd beschikbaar om in te lezen. Op elke webpagina zijn ze terug te vinden onderaan de pagina onder het kopje “Algemene Voorwaarden”.
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij ExcellenZ Group?
Wij dragen zorg voor een uiterst zorgvuldige en vertrouwelijke behandeling van jouw persoonsgegevens. De opgegeven persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren en afhandelen van je offerte. Om hackers buiten de deur te houden maken wij eveneens gebruik van een veilige verbinding waarbij de ingevulde gegevens versleuteld worden.
Worden mijn ingevulde persoonlijke gegevens gedeeld met derden?
Nee, de gegevens zijn beschermd en zullen nooit met derden gedeeld worden. Wij gebruiken de gegevens enkel om het surfgedrag te bestuderen om onze site te blijven optimaliseren en gebruiksvriendelijk te maken. En mocht u zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief dan zult u deze ook automatisch van ons krijgen.
Our customer support team is here to answer your questions. Ask us anything!